2015. január 11., vasárnap

Gigantikus keresztszemes

x_szemes

Még tavasz végén találtam ki, hogy csinálok egy hatalmas keresztszemes hímzést. 100%-os fedettséggel, és geometrikus-organikus mintával. Geometrikus – mi mást választanék, nem vagyok az a virágos-madárkás típus-, azaz álljon a minta az egyik legegyszerűbb elemből, egyenlő szárú derékszögű háromszögből. És organikus, mert nem döntöttem el előre a mintát, mindig csak a következő 1-2 elem volt a fejemben, hogy hova mi fog kerülni. Menet közben alakult az egész. Csak a színeket kellett kitalálni a boltban, és a kész hímzés méretét. Biztos volt, hogy kiteszem a falra – ha ronda lesz, akkor is. Úgyhogy vettem egy jó nagy képkeretet az IKEA-ban (ha jól emlékszem, 50x40-es a keret és benne a hímzés 40x30 cm-es).

40x30 cm keresztszemesből (pici öltéssel!) nagyon nagyon sok öltés. És idő. Naivan azt hittem, hogy a foci vb elég lesz rá. Fenét. Előtte elkezdtem, végignyomtam az összes meccset – szóval inkább hallgattam mint néztem őket, és hát utána is volt még befejezetlen rész az anyagon.

Nem tudom, hogy aki nálam profibb keresztszemező, az mennyivel lett volna gyorsabb, mert hát én ezzel kezdtem a keresztszemezést. Semmi macis kulcstartó meg egyebek. Fenét, bele a közepébe, ide nekem az oroszlánt, 40x30 :-)

Egyébként lenyomnám akkor is, ha előre tudom, hogy ennyi idő lesz. Mert egyrészt ilyenekben őrült vagyok, másrészt menő, harmadrészt nagyon jól néz ki a falon.

Nyilván színes papírból ragasztgatni háromszögeket gyorsabb. De ez az igazi “badass” verzió.

Ilyen készen a falon:

0 megjegyzés: