2014. június 18., szerda

Babpürés-avokádós szendvics – “Végigfőzni a Meatless-t”

Igazából “Chipotle Avocado Sandwich”. A chipotle-t (chili, füstös szószban) kihagytam. Elég nekem az a minimális csípősség, ami a babpürében van.
egyébként zseniális, szendvics telepakolva zöldségekkel.
Kihagyhatatlanul olcsón jött szembe a múltkor a konzerv babpüré (refried beans), úgyhogy azt használtam hozzá, de házilag is könnyen elkészíthető (egyébként nagyon sok szendvicshez elég egy konzerv, jó sok van benne).

Ami a szendvicsbe került:

  • az alap nálam enyhén megpirított bagel volt, kenyér is jó, érdemes kicsit megpirítani azt is
  • babpüré
  • retek
  • avokádó
  • csíra
  • saláta (nekem most keverékem volt, azért van benne répa is)

A bagelt megkentem a babpürével és rápakoltam a zöldségeket. Ennyi :-)

0 megjegyzés: