2014. február 2., vasárnap

“365 nap vackok nélkül” – 5. hét

5_het

Egész héten csak általam készített dolgokat ettem, ez az adalékmentes év + hogy végigfőzöm a Meatless-t + hogy szoktam rendelni a Zöldségkosártól eléggé determinálja a dolgokat. Azaz rengeteg zöldség, nagyon kevés kész vagy félkész hozzávaló (a mirelit vagy konzerv zöldség szerintem nem számít félkésznek pláne nem késznek) – azoknak is gondosan átolvasom a címkéjét, mert pl. egyik babapiskóta megfelelő, a másik meg nem. Csak arra kell mellette figyelni, hogy mindig legyen megfelelő uzsonnám és tízóraim – általában az egyik joghurt és a gyümölcs a másik pedig valamilyen házi keksz.
Viszont úgy ennék már egy kis hasábburgonyát. De amit én csinálok az nem olyan, sosem lesz olyan jó, meg kell nézzem a következő bevásárláskor, hogy a mirelit miből van. Ha krumpli és olaj, az nekem megfelelő. Végülis abból készül itthon is.

0 megjegyzés: