2011. május 4., szerda

Sült csirkés szendvics


A “gyors szárnyas ételek”-ben láttam egy hasonló csirkés szendvicset, amit a mi ízlésünkre formáltam. Amúgy más is gyros szárnyasételeknek meg gyros süteményeknek hívja a sorozatot? Na jó én nem, de Levi igen, és kíváncsi vagyok, hogy másnak is van-e ilyen kattanása :-)
Mi olajbogyós paradicsomsalátával ebédre ettük, alufóliába tekerve nagyon jól bírta a szállítást is. Látok némi rációt az angolszász “ebédre szendvics vacsorára rendes kaja otthon” rendszerben.
Hozzávalók:
  • (mini) bagett
  • maradék sült csirke
  • rukkola
a szendvicskrémhez:
  • puha vaj
  • petrezselyem
  • majonéz
  • reszelt sajt
  • só, bors
Nem tudok pontos mennyiségeket a szendvicskrémhez, inkább csak arányokat. Én kb. 1:1-es arányú puha vajjal és majonézzel dolgoztam, a többi hozzávaló pedig ízlés szerint.
A puha vajat összekeverem pár kanálnyi aprított petrezselymet, majd beledolgozom a majonézt. Végül annyi sajtot adok hozzá, amit kényelmesen felvesz, és sózom, borsozom. A félbevágott bagett mindkét oldalát megkenem a szendvicskrémmel, az alját alaposan megpakolom sült csirkével és rukkolával, majd ráteszem a tetejét.

0 megjegyzés: