2011. március 25., péntek

(at least)-5-a-day: 25. nap

Tömeg: 64,3 kg.

Reggeli: 2 szelet ropogós rozsos kenyér, krémsajt, paprika, narancslé (2 egység)

Ebéd: sült csirkecomb, sütőben sült hasábburgonya*, saláta (1 egység)

Vacsora: zöldséges pirított rizs + némi extra kesudió (2 egység)

*szerintem az egyik legnagyobb találmány a sütőben süthető hasábburgonya, csak szórok pár maréknyit a teflon tepsibe, betolom a sütőbe, és kész. Nincs konyhatakarítás, olajjal-megégetés, és kevésbé hizlal.

Összesen 5. Nem szoktam arról írni, hogy mit meg mennyit iszom a nap folyamán – a reggeli narancslevet leszámítva. Nos ez azért van, mert a többi kb. 3 liter folyadék amit elpusztítok kalória-mentes. Alkohol kb. havi-kéthavi 1 koktél, amúgy napi 2-5 csésze Earl Grey tea, cukor, citrom és mindenféle egyebek nélkül, valamint rengeteg szénsavas ásványvíz. Ennyi, se kávé, se tej, se üdítők, se ilyen-olyan joghurtok. Kávét régen ittam, de már nem ízlik (ugyanakkor a kávés desszerteket meg szeretem, ja és nyaraláskor bedobok Levivel pár kapucsínót (vagy még inkább jegeskávét), de amúgy nem szoktam sosem kávézni). 

0 megjegyzés: